PRACA - Junior Territory Manager SportsMed
ARTHREX POLSKA sp. z o.o.
zatrudni na stanowisko
Junior Territory Manager SportsMed (małopolskie)
Kariera, która zmienia życie
Lubisz pracować z innymi ludźmi? Jesteś otwarty na nowe wyzwania i rozwój w środowisku medycznym? Chcesz rozwijać się razem z Arthrex?
Na początku współpracy oferujemy kompleksowe wsparcie w zarządzaniu przydzielonym regionem i linią produktową, we współpracy z doświadczonym Product Managera Arthoplasty (Buddy). Intensywne szkolenie produktowe pozwoli na szybkie osiągnięcie stanowiska Territory Sales Managera.
Oferujemy:
- Możliwość bycia częścią globalnego lidera rynku
- Dynamiczne i inspirujące środowisko pracy
- Wiele możliwości pracy nad ambitnymi projektami i zadaniami
- Możliwość dalszego rozwoju osobistego i zawodowego
- Motywujące wynagrodzenie finansowe
- Umowa o pracę na pełny etat
Kluczowe obowiązki:
- Opieka nad przydzielonym regionem i linią produktową
- Zdobywanie wiedzy produktowej w celu osiągnięcia poziomu Territory Managera
- Profesjonalne wsparcie klientów
- Budowanie relacji z klientami
- Osiąganie wyznaczonych celów i zadań
- Aktywny udział w negocjacjach z klientami, w tym udział w przetargach publicznych
- Raportowanie i administracja
- Planowanie działań wspólnie z przydzielonym Product Manager Arthoplasty
- Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla personelu medycznego (głównie na salach operacyjnych) oraz stałe monitorowanie wymagań i poziomu satysfakcji klientów
- Reprezentowanie firmy na sympozjach i konferencjach medycznych
- Aktywne monitorowanie i wykorzystywanie szans rynkowych
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie kierunkowe medyczne)
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)
- Silne umiejętności interpersonalne, umiejętność budowania i utrzymywania silnych relacji biznesowych
- Zorientowanie na klienta, umiejętność pracy w zespole
- Zdolność adaptacji, umiejętność i chęć uczenia się
- Świetna organizacja pracy, wielozadaniowość, skrupulatność
- Kreatywne rozwiązywanie problemów
- Umiejętności sprzedażowe, dążenie do wyników
- Prawo jazdy. B
Dzień z życia
Głównym celem tego stanowiska jest sprzedaż i promocja innowacyjnej gamy produktów Arthrex.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za profesjonalną sprzedaż pełnej gamy produktów w przypisanych regionach lub kontach, skierowaną do szpitali i pracowników służby zdrowia. Będzie wspierać działania na swoim terytorium, aby maksymalizować możliwości sprzedażowe i budować silne relacje biznesowe z klientami. Celem jest zapewnienie korzystania z naszych produktów oraz zwiększenie udziału w rynku poprzez efektywną sprzedaż, opracowywanie i prezentowanie ofert handlowych.
Sposób aplikowania:
Prosimy o przesyłanie CV na adresy e-mail:
- Joanna Serafin - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Zofia Grzechnik - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Arthrex jest prywatną firmą, założoną w 1981 roku. Jesteśmy producentem wyrobów medycznych o globalnym zasięgu oraz liderem innowacji i edukacji medycznej w dziedzinie ortopedii.
Przedsiębiorstwo Arthrex Polska powstało w 2012 r. i od tego czasu nieustannie umacnia swoją pozycję jednego z najważniejszych producentów sprzętu medycznego na rynku polskim.
Nasz ciągły rozwój jest konsekwencją znakomitej oferty produktowej, jakości i obsługi. Misją firmy jest pomagać chirurgom w skuteczniejszym leczeniu pacjentów, dlatego też Arthrex, będąc pionierem w dziedzinie artroskopii, opracował ponad 12 000 innowacyjnych wyrobów i zabiegów chirurgicznych, których celem jest ograniczenie do minimum inwazyjności zabiegów ortopedycznych na całym świecie.
- Szczegóły
-
Poprawiono: 22 października 2024
-
Odsłony: 52