Praca - Telefoniczna obsługa Klienta
Biuro podróży WYGODA organizujące wyjazdy narciarskie
szuka osób ze statusem Studenta chętnych do telefonicznej obsługi klienta
albo z doświadczeniem w pracy na stanowisku call center (min. 1 rok)
Praca stacjonarna w Krakowie w dzielnicy Podgórze (plac Bohaterów Getta).
Praca polega na:
- odbieraniu telefonów od klientów,
- udzielaniu im informacji dotyczących oferty,
- dokonywaniu zmian w rezerwacjach zgodnie z wolą klienta,
- -wykonywaniem telefonów do klientów z informacjami dotyczącymi ich rezerwacji.
Nie pozyskujemy klientów, sami do nas dzwonią.
- Stawka 29 zł/h dla studentów,
- możliwość dopasowania grafika do zajęć,
- praca nie mniej niż 3 h dziennie, min 4 dni w tygodniu (poniedziałek - piątek),
- w przypadku osób z doświadczeniem umowa i stawka do uzgodnienia,
- rozpoczęcie pracy możliwe w sierpniu lub kolejnych miesiącach,
- znajomość ośrodków narciarskich Włoch, Francji, Austrii będzie dodatkowym atutem.
CV proszę wysyłać na maila Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do tytułem REKRUTACJA – OBSŁUGA CALL CENTER
WYGODA TRAVEL Sp. z o.o. Pl. Boh. Getta 17/14, 30-547 Kraków
- Szczegóły
-
Poprawiono: 29 lipca 2024
-
Odsłony: 174