Obsługa sklepiku
Nazwa i adres jednostki:
Miejski Ośrodek Kultury (MOK) w Olkuszu, Kwartał Królewski obejmujący podziemny Ratusz, Basztę oraz budynek dawnego Starostwa wraz z podziemną trasą multimedialną, 32-300 Olkusz,
ul. Rynek 4.
Określenie stanowiska: OBSŁUGA SKLEPIKU
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: etat
Godziny pracy: wg harmonogramu (również w soboty i niedziele)
Miejsce pracy: budynek byłego Starostwa, ul. Rynek 4, 32-300 Olkusz
Planowana liczba osób do zatrudnienia: 2 osoby
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sprzedaż gadżetów, pamiątek, wydawnictw i innych towarów w sklepiku muzealnym.
- Obsługa kasy fiskalnej: pobieranie i ewidencjonowanie wpłat na kasie fiskalnej
- Obsługa systemu rezerwacji i sprzedaży biletów
- Egzekwowanie od klientów sklepiku zasad bezpieczeństwa i porządku.
- Sporządzanie raportów i statystyk sprzedaży.
- Pomoc w organizacji zaopatrzenia sklepiku a także przy organizacji oraz obsłudze wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych.
- Dbanie o porządek oraz sprzątanie sklepiku.
- Prace administracyjno-biurowe.
- Wykonywanie wszelkich czynności wynikających z instrukcji i regulaminów MOK w Olkuszu oraz zaleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie co najmniej średnie
- doświadczenie w obsłudze klienta
- doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku
- odpowiedzialność, uczciwość, zaangażowanie i samodzielność
- wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne
Wymagania dodatkowe:
- znajomość języka/ów obcego/ych będzie dodatkowym atutem
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- podpisane odręcznie: życiorys (CV) oraz list motywacyjny (CV i list motywacyjny powinny być podpisane odręcznie i opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje,
- oświadczenie kandydata podpisane odręcznie o zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, podpisane odręcznie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Komplet dokumentów aplikacyjnych w zamkniętej kopercie, opatrzonej imieniem
i nazwiskiem, adresem do korespondencji oraz numerem telefonu, z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko obsługa sklepiku”
- należy składać osobiście na dziennik podawczy Miejskiego Ośrodka Kultury w Olkuszu, pocztą na adres:
Miejski Ośrodek Kultury w Olkuszu
- Fr. Nullo 29
32-300 Olkusz
- lub e-mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
w terminie do 26 marca 2021 r. do godz. 13.00
Dokumenty, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie dostępna w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Kultury Olkuszu.
Administratorem danych osobowych uzyskanych podczas rekrutacji jest Miejski Ośrodek Kultury w Olkuszu. Kandydaci mają prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- Szczegóły
-
Poprawiono: 23 marca 2021
-
Odsłony: 1428